- gammal tant med hål i huvudet

fredag 24 december 2010

Jul jul...

Så bra jul i år, massor av mat, skratt å kärlek! Jag gillar ju mat, skratt och kärlek så klart som fan att jag har haft det bra!

Tråkigt att grabbarna drog backi 12... :( Första julen utan dom och nog har de ju varit saknade!
Men bra att jag hann träffa dom innan 12 i alla fall!
Tråkigt att mina kusiner Carina och Anna måste vara så äventyrslystna och flytta runt jordklotet hela tiden, de ska ju fira julen med mig tycker jag!!! :(
Men bra som fan att jag har mina kusiner Carina och Anna! Jag älskar ju mina kusiner Carina och Anna!

Imorgon ska jag sova! Sova och äta, äta och sova och sova och sen äta efter jag har sovit lite.
Jag gillar att äta och sova, om maten är god alltså och om jag sover skönt...
Just fan, jag måste tanka blålvon i morgon... Ojojoj, Maja får nog komma med mig då, så kan vi fara förbi vår far först så får han öppna tanklocket, för det är svårt... Tanka är fasen inte så kul, jag är inte så bra på att tanka, det brukar alltid faila nånting för mig vid tankstation, ibland failar det många saker... Tanka och handla är jag inte så bra på...
Far är rar och idag blev han glad när han fick sin julklapp av oss "ungar". Det kändes bra att han blev glad, för det var en chansning av oss och vi hade ingen aning om det skulle vara najs eller bajs... Han fick presentkort på 1000 spänn på SDI, alltså en tatuering :D Å han skulle helt klart göra en, han måste bara få fundera lite först vad som ska bli! Härligt!

Å jag har ju för fan fått julklappar i år! :O

Fina julklappar!
En ljuslykta, badgrejs, parfym, bakispiller, en skitfin egendesignad disktrasa och så min 1.60 meters julklapp från syrran då! :D

Syrran är fasen knäppast i världen när det kommer till julklappar! Ojojoj, helt galen är hon!
Ledtrådarna hon har gett mig är ju ändå bäst! Fast då måste man läsa den fina dikten som hon skrev till mig...

Här är den...

Jaha lilla Beppo då ska vi se,
om vi med ledtrådar kan lista ut vad det e´.

1.40 var faktiskt ganska så roligt,
att du är 1.60 är dock mera troligt.

1 dm bred du kommer att bli,
om du trotsar latet och skaffar dig pli.

Maskiner kan finnas på golv och vägg,
vill du hänga i taket så odla ditt skägg..

Vackert att se på? Njaa, inte precis,
en röd liten Jempa svag som en fis.

 Mjuk är den först magen din,
 men jobbar du flitigt blir den hård som min..

 Jaa, ju mjukare "den" är desto mera "den" låter.
 Då är det ju Jempa som stånkar och gråter.

 När Jempa blir hård så slutar allt jämmer, livet blir som en dans.
 För karl efter karl då frågar ju chans.

Hohoho, helt underbar är hon ju! Å helt underbar present fick jag också!!!
Tre månaders gymkort på Nova!!! :O :O :O
OMG!!!
Så säger hon att om jag nu tränar och har mig så blir det tre månader till i mars! :D
Asså, hon är fan bara för snäll!!! Eller hon och hennes man, för det är ju av han också! Dom är så jäkla bra, fast det tycker jag bara för att jag fick så fin julklapp annars är de rätt skrotiga faktiskt... ;p

Hoho, nå orka skriva nå mer nu, jag måste ju fixa mig en kopp kaffe känner jag och kanske glo lite serie...
Men Jul Jul på er allihop!

Dagens visa är ju den absolut bästa julvisa som någonsin har funnits, helt klart.
Bao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar