- gammal tant med hål i huvudet

onsdag 1 december 2010

hiH0o

hiho hiho håhå jaja...
Fan så glad jag är att jag har världens varmaste lägenhet! Jag gillar när det är varmt, när det är varmt så blir jag glad!
Ibland blir det nästan för varmt, då dricker jag ett glas vatten och öppnar balkongdörren...
Å då kanske det blir lite kallt så då hämtar jag duntäcket och stänger balkongdörren igen...
Fast ibland är det skönt att ha öppen balkongdörr och ligga och frysa lite under täcket... Fast bara ibland och mycket korta stunder, men då får det inte vara för kallt, inte så man ligger i ett mega- skak och får ledbesvär eller rent utav ledsyn av all kyla... Nä, då är det för kallt... Det ska vara så man just fryser om alla delar som råkas vara utanför täcket, oftast bara näsan, så får man ligga och huttra en stund, det är skönt, sen stänger man balkongdörren, dricker en kaffetår och sover sig lite- då blir man glad och det spritter till i hela kroppen av välbehag!
Nu skulle jag kunna tänka mig att göra så... Öppna dörren och frysa lite alltså, helst till lite schysst musik, typ Tool eller nå, fast se det går icket! Nej, nej, nein, nicht, för snart kommer hon, tjejen jag känner, hon som bor här mittemot och som en gång simmade omkring i samma pung som jag en gång också simmat omkring i... Då ska vi dricka kaffe! Dricka kaffe och torka våra ytterdörrar! det måste vi göra, för våra ytterdörrar är så otroligt mega super giga fet dammiga typ överallt, uppe på och på sidan om, nere och uppe och runt i kring hela delen av dörren som hamnar i karmen när man stänger den... Alltså, inte in eller utsidan, utan själva "breddsidan" eller typ "djupdelen"

Jaja, inte så viktigt kanske, men ajajaj så skitigt där är! USCHA!

Dagens visa då.... Hade ju kunnat bli en låt med Tool... Det hade kunnat bli en låt med the Doors... Men nu blir det en låt med Godsmack.

Hiho


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar